FAQ servis
Uvedením čísla smlouvy o dílo / kupní smlouvy vždy urychlíte proces přijetí a vyřízení požadavku.
- záruční servis a reklamaci lze přijmout pouze s číslem smlouvy, protože je nezbytné k jejímu kompletnímu posouzení.
- pozáruční servis lze přijmout i bez uvedení čísla. Doporučujeme do poznámky ve formuláři co nejpřesněji popsat závadu a případně zaslat i fotografii. Usnadní to vaše jednání s technikem.
Vždy se snažíme kontaktovat vás v pracovní dny do 24 hodin od přijetí vašeho požadavku zadaného prostřednictvím servisního formuláře. Doba se může mírně lišit v závislosti na aktuálním situaci v oddělení servisu.
Poptávka není závazná a můžete ji zrušit den před naplánovaným výjezdem technika.
Cena pozáručního servisu je vždy individuální. Záleží jak na typu a náročnosti opravy, tak vzdálenosti pro výjezd technika. Co nejpřesnější informaci o ceně se vždy snažíme dát již v okamžiku, kdy vás telefonicky kontaktujeme pro domluvení zásahu.
Pro správné určení ceny je nezbytný váš přesný popis závady, podle kterého technik odhadne náklady na materiál a časovou náročnost opravy. Dle lokality stavby vám sdělí náklady na cestu. Závadu můžete popsat v poznámce formuláře a připojit i fotografii. Její upřesnění pak proberete přímo s technikem, který vás bude telefonicky kontaktovat.
Formu úhrady za pozáruční servis si sjednáte s technikem při objednání zásahu.
Máte jiný dotaz?
Vekra vydrží víc
Žádný nákup a prodej, ale poctivá práce našich techniků, dělníků a montážníků. To je VEKRA. Výrobky s extrémní životností, za které 100% ručíme.